Ktorú platformu v online marketingu si vybrať a prečo?

Pokiaľ chcete začať pracovať s online marketingom, máte na výber veľké množstvo platforiem a nástrojov, ako to urobiť. Neviete, kde začať? V podstate platí, že nemusíte byť úplne všade.

Dôležitejšia než kvantita, bude v tomto prípade kvalita obsahu a zásahu vašich príspevkov či reklám. Pamätajte si jednu dôležitú vec: v online marketingu sú platformy a siete a ich užívatelia navzájom prepojení. Znamená to, že môžete toho istého zákazníka nájsť na viacerých miestach v online prostredí.

Ako si z možností online marketingu správne vybrať a prečo?

Najjednoduchšou a v podstate aj najlacnejšou cestou, ako sa k vášmu zákazníkovi dostať budú pravdepodobne sociálne médiá. Nemusí to byť však iba Facebook alebo Instagram. Ak je vaša firma B2B a ponúka produkty určené nie pre koncového zákazníka, ale pre iné firmy, určite zvážte tiež firemnú sociálnu sieť LinkedIn. Ten ponúka podobné možnosti propagácie ako Facebook a Instagram, ale hoci má menej užívateľov, sú relevantnejší.

Minimálne jedno médium v rámci online marketingu by však hneď od začiatku malo smerovať k sociálnym médiám, pretože sú jednoduché na obsluhu, majú množstvo užívateľov a pri kvalitnom obsahu a dobre nastavenej reklamu prinášajú skvelé výsledky.

V online marketingu sú však možnosti ešte oveľa širšie a ďalšou z nich je aj reklama napríklad na Google vo forme bannerov. Túto možnosť však radšej zvážte až v prípade, že máte väčší rozpočet, inak vám reklama pravdepodobne neprinesie želané výsledky.

Samozrejme, tu vaše možnosti nekončia. Môžete si zvoliť aj komunikáciu prostredníctvom emailov, či SMS alebo bannerovú reklamu na konkrétnej webovej stránke, kde je vaša cieľová skupina. Možností je veľa. Premyslite si, koho chcete osloviť a prečo, to vám pomôže vybrať si správne.

A čo na záver? Do pozornosti dávame aj Blog o reklame, kde nájdete užitočné informácie, ktoré vám pomôžu v lepšej orientácii tejto obšírnej témy.

Máte otázky?

Využite konzultáciu 2×30 minút v hodnote 60 EUR zdarma. Stačí, ak uvediete, že prichádzate z tejto web stránky. Poďte do toho a vyberte si termín pre Online stretnutia.